Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 14:16:08 +0200

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/01738 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Jõgeva alevik, J. Aamisepa tn 25a // 
Kase tn 2 // Kase tänav // Lauri tee // Muru tänav // Seemne tn 10a // Toome 
// Võduvere küla, 36 Jõgeva-Mustvee tee // Hindreku // Jaama tänav L5 // 
Nahkro // Uus-Nahkro (elektri jaotusvõrk) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27244487>  (menetlus nr: 
471102), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (GILMAR KRŽIVETS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister